Delade meningar...

Det verkar vara lite delade meningar (som alltid) vad gäller Melodifestivalen. Ska jag vara ärlig tycker jag det kan kvitta om vi har det kvar eller inte. Vill inte vara negativ, men det var mycket bättre förr!
Nu är det en massa krångliga regler och man ska rösta 500 (en aning överdrivet) gånger per deltävling...
Dessutom har vi ingen chans att vinna eftersom vi inte har tillräckligt många grannländer som röstar på oss, som tex många av dom Östeuropeiska länderna har.
Lite trist att det har blivit så och framför allt tycker jag det är roligare om alla länder sjunger på SITT språk...fast jag förstår att Finnländarna inte tycker det....hehe.

Nåja, det är iaf skoj att titta på alla tjusiga kläder, sminkningar och fina håruppsättningar! Det är alltid nåt :)

På tal om håruppsättning...i morgon ska jag till frissan och klippa och slinga...spännande! Skulle va skoj att testa nåt nytt, men det är jag nog för feg för... Men vem vet, kanske "djävulen" flyger i mej i morgon och jag åker därifrån med nåt nytt och fräscht....

Nu är det sängen som gäller, har fortfarande lite molande värk och den tänker jag sova bort. Om inte annat tänker jag intala mej själv att den inte finns längre, så det så!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: M

En av de basta fordelarna med att bo utomlands ar att man slipper allt vad melodifestivaler heter. Ingen har nagonsin hort talas om den, ingen bryr sig och ingen pratar om den. Forutom besoken via natet for svenska nyheter sa slipper man hela skiten. Och dar kan man bara klicka bort det. Wonderful.

2009-03-16 @ 02:18:05
Postat av: Livet Som Sofie

Får väl flytta utomlands jag med då... :)

// Sofie

2009-03-18 @ 12:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0