Disney On Ice (fortsättning)

Måste säga att det var jättebra och det tyckte Felicia med :) Snövit, Askungen, Ariel, Mulan, Tingeling, Musse och Mimmi...och många fler.

Felicia ville som vanligt köpa någonting och det fick hon, det blev en söt liten sak som blinkade...svårt att beskriva faktiskt. Sen ville hon ha både popcorn och sockervadd...hm...90 spänn styck känns som rena rånet! MEN det går väl an om man har med ett barn, så hon fick som hon ville. Tänkt om man haft fyra barn...då skulle jag behövt jobba mycket mer!




Dvärgarna i Snövit gillade jag mest. Felicia tyckte mest om Sebastian i Ariel.

Nu blir det snart sängen eftersom jag börjar jobba 08.00 i morgon bitti...

Först vill jag bara visa vad jag fick av min älskling Niklas i dag, en jättefin ros och en "antistress" sten formad som ett hjärta. Han är så söt ibland :)




Sov så gott mer er därute, nu blir det sängen för min del.

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: NETTAN

Vilken karl du har :) men du har säkert gjort dig förtjänt av dom :)



ja, jag fick numret till lokalen. Tack så mycket.



Dröm er in i sagornas värld och sov så gott!

Skrivet av Nettan 2009-02-06 kl 23:05



Missnorpan svarade 7 februari 2009 klockan 18:49:

Vet inte riktigt om jag gjort mej förtjänt av dom, men himla gulligt var det iaf :)

2009-03-01 @ 15:45:54
URL: http://nettiplatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0