Disney On Ice

Har haft en riktig slappardag hittils och det har varit så skönt! Först lite sovmorgon och sen ett långt skönt bad, givetvis med en badbomb från LUSH. Den här gången var det en Honey Bee som slank ner, doftade underbart gott :)


                               

Nu är det hög tid att ta tag i dagens "måsten" och senare i kväll ska jag hämta upp Felicia hos hennes pappa och ta med henne på Disney On Ice. Det har varit MÅNGA turer fram och tillbaka gällande detta...först ville hon gå, sen var det töntigt...sen ville hon absolut gå och var jätteledsen, sen ville hon nog inte gå ändå...och så bestämde hon helt plötsligt efter att ha hört att flera kompisar ska gå. Mamma, jag viiillll gååå...snäääällllaaaa! Vi har varit på Disney On Ice dom senaste fyra åren och personligen tycker jag att det är snarlikt varenda gång, men man får ju offra sej för barnen. Hoppas iaf fall att hon nu inte ändrar sej igen, nu har jag ju köpt biljetterna så då får hon gå vare sej hon vill eller inte!

Kommentarer
Postat av: C

Hej kära bloggare! Du hart väl inte missat GratisMode? Sidan där du enkelt kan samla massor av poäng och sedan växla in dem mot mumsiga presentkort från över 60 olika butiker!



Det är busenkelt och det funkar verkligen! Bli medlem gratis genom att gå in på denhär länken!

http://www.gratismode.se/?c=4678



Lycka till! Ha en bra dag!

Skrivet av C 2009-02-06 kl 13:28

2009-03-01 @ 15:44:39
URL: http://www.citsmyblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0