En härlig lördag!

Började dagen med att "snoosa" lite för länge och fick stressa runt och härja lite (min specialitet) innan jag och barnen äntligen kom iväg. Sen bar det av till Busfabriken där vi mötte upp Anna och Hille för en riktigt rolig och mysig dag! Vi var kvar länge och Felicia och Hille for runt så dom var alldeles svettiga :) Isabell klängde runt i "babyhörnan" och verkade ha riktigt skoj hon med, bollarna är nog favoriterna tror jag! Dock fick inte lilla Bellan småstudsa på studsmattorna i dag eftersom det var så mycket folk. Vill ju inte gärna att något barn råkar hoppa på henne :( När barnen lekt färdigt (tyckte iaf jag och Anna) så åt vi lunch och sen åkte vi alla ut till Kulla och fikade. Hur mysig dag som helst och jag hoppas vi kan göra om det snart igen :)

På hemvägen köpte vi grillad kyckling och potatissallad som vi ska äta snart och sen blir det myskväll för hela slanten! Vi har redan tjuvstartat myskvällen :)

Och du Anna...trodde du att du skulle slippa ifrån bara för att du höll upp handen?? :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0