En riktigt bra dag

Jaaa, det hade jag i går!! En riktigt såndär superduper dag faktiskt :-) Jobbade mellan 09.00 till 18.00 och på vägen till jobbet hämtade jag upp Chris. När vi börjar samtidigt så brukar jag hämta upp honom, vill ju inte att stackarn ska behöva gå till jobbet i kylan :-) Och som tack för hjälpen brukar han ibland köpa frukost till mej på fredagar, så morgonen började med en stor räkmacka med massor med räkor på. Är nog överflödigt att tala om exakt hur god den var! Sen blev jag plötsligt omringad av Anna, Anette och Chris som räckte över en svart påse och gav mej en lite försenad "mamma" present och samtidigt en "välkommen tillbaka till jobbet" present. En underbart söt liten Herr Nilsson till Bellan och en vinflaska till mej. Tänk vad söta dom är!!!



 och som om dagen inte redan var alldeles för bra så var det även fredag, vilket innebär fredagsfika på jobbet. På kvällen var jag ensam hemma för första gången på evigheter och då passade jag på att köpa med mej lite gott hem och unnade mej ej par öl och en hel del choklad! Med andra ord var det en helt perfekt dag som höjde mitt humör upp till skyarna. Tack än en gång Anna, Anette och Chris för att ni förgyllde min dag!

Kommentarer
Postat av: KUNG AV SAND

Så hur fördriver du lördagskvällen då förutom vid datorn?

Skrivet av Kung av sand 2009-01-10 kl 22:33



Missnorpan svarade 10 januari 2009 klockan 22:58:

Just nu gör jag så lite som möjligt faktiskt :-) Myst lite med familjen och ätit god mat och nu sitter jag och halvsover här vid datorn, hehe. Hoppas du har en trevlig kväll!

Postat av: Crazy World

Grattis till en riktigt god dag då. hoppas resten av helgen också blir bra.

Skrivet av Crazy World 2009-01-10 kl 22:34



Missnorpan svarade 10 januari 2009 klockan 23:03:

Tack så mycket! Hoppas du får en riktigt bra helg du med :-)

Postat av: LIVET I BILDER

Kul blogg. Har själv barn och försöker också ha med bilder i mina inlägg :) ha det bäst

Skrivet av Livet i bilder 2009-01-10 kl 22:42



Missnorpan svarade 10 januari 2009 klockan 23:04:

Tack så mycket, roligt att höra att du tycker om bloggen :-) Ha det kanonbra du med och trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0