En trött liten Sofie...

Nu sitter jag här i soffan, mätt och belåten. Hade bestämt med kusin Jennie att vi skulle ta en promenad i dag efter jobbet men det hanns inte riktigt med tyvärr :( Vi bestämde oss för att göra ett nytt försök senare i veckan och det är bra för jag behöver röra på mej! Niklas tittar på tråååkig fotboll och Bellan lyssnar på musik och klappar takten och gungar fram och tillbaka, hon är så söt så söt!

Längtar tills i morgon kväll när jag kommer hem från jobbet och min lilla älskling Felicia är hemma efter en vecka hos sin pappa! Träffade ju henne några timmar i fredags visserligen men det är svårt att vara ifrån henne så mycket. Då ska vi läsa bok och mysa hon och jag :)

Sitter och pysslar lite med skivor till Felicias kommande disco och kan så klart inte låta bli att samtidigt fixa ett par skivor till Isabell eftersom hon älskar musik. Vad sägs om tex gamla hederliga Smurfarna - Hallonsaft, Citron och Citronita och Håller du i mej, håller jag i dej? Riktigt skoj att lyssna på gamla klassiker man själv lyssnade på som liten.


 
  

Kommentarer
Postat av: CLINE

Halka in! Rolig blogg! Kolla gärna min/ cline

Skrivet av cline 2009-01-25 kl 21:06



Missnorpan svarade 25 januari 2009 klockan 21:09:

Hejsan och tack så mycket :) Jag får halka tillbaka in på din sida och kika runt lite då och välkommen tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0