Ett huvud tungt som bly...

Åhh jisses vad trött jag är nu...Kom isäng lite för sent i går eftersom jag fått för mej att jag började jobba 08.00 i dag, men efter ett samtal till jobbet fick jag reda på att jag skulle börja 06.42...
Bara att krypa ner i sänga och dra täcket över huvet! När jag väl, efter mycket om och men, lyckats somna blev jag väckt av en hand på axeln. Var alldeles för trött för att bli rädd, men undrade vad sjutton som hände. Naturligtvis var det Felicia som vaknat och inte kunde somna om och bestämt sej för att komma in till oss... Efter en snabb titt på klockan kunde jag konstatera att den var 03.15. Tog en bra stund att somna om och det var trångt som bara den. Så vaknar jag av mej själv och känner mej pigg, tittar på klockan och den är 04.30. VARFÖR vakna då, när jag kan sova en hel timme till?? Lyckades i alla fall slumra till lite och vaknade till när klockan ringde 05.30. Då var jag inte alls pigg längre! Bara att masa sej upp och duscha, fixa i ordning matlåda och frukost. Lägga fram alla saker till Felicia och fixa frukost till henne.
Väl på jobbet trodde jag att jag skulle avlida av trötthet...gissar att mina kollegor såg rakt ner i magen på mej så stort som jag gäspade :)
Men lagom tills jag slutade 15.42 ( jaaaa, jag vet att det är lustiga tider), så blev jag helt plötsligt jätte pigg!
Och det har jag varit tills nu, efter middagen.
Blir tidigt i säng i kväll, börjar samma tid i morgon igen. Men sen är jag ledig ända tills onsdag nästa vecka :)

Måste ju berätta att jag var duktig på lunchen i dag och tog en halvtimmes lång promenad med Jennica. Helt underbart, runt  ån och med solen som lyste!

Hoppas ni också haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0