Felicia´s födelsedag

Så var lillskruttans 8e födelsedag snart slut... Hoppas och tror att hon har haft en riktigt bra födelsedag och nu ligger hon och sover så sött i min säng...jaaa...jag lovade visst att hon skulle få ligga där i natt, dagen till ära

.




 
Naturligtvis hade vi ballonger!




 
Och tårta som Felicia fått välja själv!




 
En del av presenterna...några fick hon faktiskt öppna i förväg :)


Farmor kom förbi en sväng och lämnade lite paket och sen kom pappa Micke och lillebror Lucas samt kompisen Linn och fikade. Sen firar vi med mormor och morfar och resten av min släkt på lördag och så får hon fira mer med pappas släkt framöver. Det är mycket att tänka på när man har mamma och pappa på skilda håll. Bonuspappa Niklas och lillasyster var såklart med också. Bonusmamma Ann-Louise var tyvärr tvungen att jobba. Dessutom kom både paket och kort på posten och många ringde för att gratta. Framåt kvällen satt en trött, men nöjd Felicia i soffan och läste lite i en av böckerna hon fick i present.


Och till kvällsmat blev det Pannkakor som födelsedagsbarnet bestämt :) Sen läste vi (jag och Felicia) ytterligare en av födelsedagsböckerna innan prinsessan slog igen sina blå för natten.


Med andra ord en riktigt, riktigt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0