Födelsedagsfirande igen...

Jag och barnen var hos farmor och farfar i dag för att fira farmors födelsedag i efterskott. Det var jättetrevligt och roligt att träffa den delen av släkten eftersom det är ett bra tag sen sist. Får försöka se till att vi ses lite oftare...
Vi beställde mat från en restaurang, tror det var Thailändsk mat...hur som helst så var det gudomligt gott så där lär jag äta fler gånger. Barnen fick McDonalds i stället, det går väl hem hos dom flesta barn :)
Sen blev det fika och nu är jag så mätt att jag bara sitter här i soffan och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen... Ett lyxproblem i och för sej :) Isabell slocknade totalt när vi kom hem, hon hann inte ens äta upp sin välling och Felicia har visst slagit igen sina blå med för natten.
Nu ska jag och Niklas sätta oss och kolla lite efter lägenheter och hus...är på tiden att vi hittar nåt större snart! En dröm är att hitta ett hus med stor källare där man kan ha ett "allrum" med biljardbord och bar...och så en bastu... Sen vill jag gärna ha plats för ett stort bubbelbadkar..... Drömma får man ju göra i alla fall, eller hur?! :)

Kommentarer
Postat av: LINDA

Vill du få besökare busenkelt till din blogg ?

Läs om de i min blogg då :)

Skrivet av Linda 2009-01-18 kl 22:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0