Förberedelser

Har massor att göra inför discot och det är hög tid att sätta fart om jag ska hinna! Men i stället sitter jag här med Felicia som vägrar äta...hon är så rädd att få ont i magen igen att hon helt enkelt inte vågar äta... Förstår henne fullt ut och tycker synd om henne. Har ringt fröken och förklarat läget och det är helt okej att Felicia kommer lite senare i dag. Är det så att hon får ont igen så får hon ett nytt lavemang och får hon inte ont kan hon snart gå iväg till skolan. Mest ledsen är hon över att hon sett fram emot discot så mycket, och så blir det så här. Tror nog att det ska vara okej nu för hon mår mycket bättre, det är ju just det där att hon inte vågar äta...och jag vill ju se att hon kan äta och att magen fungerar efter det!

Nåja...det ordnar sej nog till slut...på nåt sätt gör det ju så gott som alltid det.

Nu ska jag ställa mej och göra Chokladbollar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0