Från knubbig till smal

Jag är medveten om att vägen är krokig, men jag är fast besluten att lyckas! Tänkte lägga ut lite bra "smala" recept framöver eftersom jag fått förfrågningar om detta. I söndags vägde jag 77 kg och på söndag får ni veta hur mycket jag lyckats gå ner på en vecka. Vet att jag kan gå ner i rasande fart om jag bara går in för det tillräckligt mycket, men är även medveten om att en allt för snabb viktnedgång inte är bra. Tanken är att få en snabb viktminskning i början för att bli extra peppad och sen ta det lite lugnare med dom resterande kilona. Mitt mål är att gå ner till 60 kg och mitt delmål på vägen dit är 65 kg. Jag har alltså 12 kg att tappa för att nå delmålet och 17 kg för att nå mitt slutliga mål.

Det gäller att tro på sej själv!


                         

Kommentarer
Postat av: KRAMANNA

KramAnna ger dig en stor kram

Skrivet av KramAnna 2009-02-25 kl 13:27



Missnorpan svarade 25 februari 2009 klockan 15:37:

Tack så mycket, en kram tillbaka till dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0