Gäsp...

Åhej...vilken seeg morgon minst sagt! Flickorna somnade till sist i går efter mycket bus och jag kom väl lite för sent i säng...men trodde ju att jag skulle få sova till 06.45 utan avbrott. Tji fick jag! Runt 00.00 vaknade Bellan och skrek ett par gånger, sen somnade hon om och jag andades ut. Men vid 01.00 var det dags igen, då gallskrek hon och var helt otröstlig och jag tog upp henne i sängen och lade henne mellan mej och Felicia. (Felicia brukar få sova hos mej när Niklas jobbar i Örebro). Hon somnade om ganska så snabbt och så gjorde även jag. MEN...helt plötsligt vaknar jag av att någon drar mej i håret! Mellan mej och Felicia SITTER en klarvaken Isabell och klappar händerna?! rullar runt, sparkar och "pratar", vet inte hur många sparkar och drag i håret jag fick och det gjorde ONT.
Tittade på klockan som visade 03.00...kan säga att det tog ca 45 minuter innan skruttungen somnade om igen.... Klockan 04.30 ca var det dags igen, då låg hon och gnydde och var bara tyst om jag hade henne på armen och "gungade" henne. Och nu sitter vi här och barnen har precis ätit frukost och snart ska vi iväg till skolan med Felicia (som lyckligtvis inte hört så mycket av Isabell i natt, hur det nu är möjligt?). Är sjukt trött....och till råga på allt sprang jag rakt in i larmet också och fick påringning från jobbet...


God Morgon :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0