God Morgon

Sitter här med arbetskläder på och väntar på samtal från vårdcentralen. Dom skulle ringa runt 09.40 och efter att ha pratat med min arbetsledare beslutade vi att jag väntar hemma till dess, skulle börjat 09.00 annars. Kan ändå inte sitta inloggad på jobbet om jag samtidigt väntar på samtal på mobilen...kan ju inte gärna be en kund vänta på att jag ska ta ett "privatsamtal"... Hoppas, hoppas vi kan få en tid i dag så dom kan kolla igenom Felicia ordentligt, är faktiskt orolig för henne och vem kan må bra när ens barn inte gör det?

Kommentarer
Postat av: NETTAN

Hoppas det blir bra med lillan, tycker så synd om henne.

Skrivet av Nettan 2009-02-16 kl 20:02



Missnorpan svarade 16 februari 2009 klockan 21:23:

Tack, jag hoppas verkligen också hon blir bra snart. Kunde jag bara ta över smärtan så skulle jag göra det med glädje! Hoppas det är bra med er. Kram

2009-03-01 @ 15:56:13
URL: http://nettiplatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0