Har ni fest eller?

Åhhh...jag är så sugen på en riktigt stor fest! En sån där BRA fest, med mat och skojigt folk och en massa töntiga upptåg :) Alltså ingen vanlig tråkförfest utan ett RIKTIGT partaj! Ska snacka ihop mej med sambon och se om vi kan få ihop nåt, han brukar inte vara sen att hänga på när det vankas fest, haha. Planera, planera...men först ska jag och Felicia planera hennes kommande födelsedagsdisco klart. Hm...vet inte när jag var på fest senast...måste ha varit vårt 20 årsjubileum med jobbet i december... Och innan dess var det min 30 årsfest som jag hade i oktober.
Med andra ord är det dags för party faktiskt :) Att sitta hemma i mysbrallor och sliten T-shirt med en drink på lördagskvällen räknas liksom inte... även om det är himla mysigt!
Och mysigt det har vi verkligen haft i kväll, hela familjen. Vi har ätit jättegod kyckling, godis och tittat på Miss Secret Agent 2. Den var riktigt bra faktiskt, till och med för att vara en uppföljare...dom är ju sällan bra tyvärr. Felicia stupade i säng så fort eftertexten började rulla och Bellan somnade för ett par timmar sen, så nu är det bara jag och sambon som sitter här med varsin dator (romantiskt va??) Ska se om han vill förlora mot mej i Alfapet innan det är dags att krypa till sängs för oss med.

Vi hörs.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0