Hemma igen

Så var man hemma i gamla goa Linköping igen. Borta bra men hemma bäst, det stämmer så bra! Har varit jättemysigt att fira nyår hos svärföräldrarna och skönt att komma hemmifrån lite, men ack så skönt att komma hem. Efter god mat, lite spel och trevligt sällskap skålade vi in det nya året med champagne och båda barnen var vakna vid tolvslaget, hur mysigt som helst!

Barnen lite tidigare på kvällen


 

Felicia skålade i cider, givetvis med Champagnekork (mkt viktigt har jag förstått) :P

 

Nyårsmys vid tolvslaget

Mariebergs köpcentrum


Innan vi åkte hem i dag var vi en sväng på Mariebergs köpcentrum. Som vanligt hittade jag massor jag ville köpa... Några saker fick faktiskt följa med mej hem, men dom får ni inte så nu utan det återkommer jag till :P

Hoppas ni alla har haft en underbar nyårsafton och att 2009 blir ett riktigt, riktigt bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0