Host, host och snörvel

Gaah...har gått och blivit förkyld :( Ont i halsen, snorig och känner mej febrig... Hade väl inte varit nån större katastrof om det inte vore för att jag ska jobba nu i fyra dagar... Hade helst velat dra täcket över huvet och vägrat gå upp ur sängen dom närmsta dagarna, men si det går inte! Lustigt...här har jag gått hemma och dragit i två veckor och precis när jag lovat hoppa in och jobba några dagar så blir jag sjuk. Dålig karma?? Måste jobba mer på mina goda gärningar... :P
Trots mitt tillstånd har jag och Niklas hunnit med en hel del här hemma i dag och det ser riktigt fint ut nu :) Lite uppfräschning är aldrig fel och en riktigt storstädning behövdes! Tur jag är kvinna, annars hade jag ju varit döende nu och inte alls kunna städa och dona, hahaha. Lilla Bellan gjorde sitt bästa för att fara runt alldeles runt benen och skräpa ner där vi nyss varit och städat så till slut hamnade hon i leksakskorgen...men busungen verkade trivas där med :)


Nu är det snart dags för sängen så jag orkar släpa mej till jobbet i morgon. Godnatt och sov så gott alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0