Hur går det då med viktnedgången?

Joo, då är det ju söndag igen och dags att ställa sej på vågen....

Så här ligger det till:      

Söndag 22/2: Startvikt 77.2 kg
Söndag 1/3: 74.4 kg
Söndag: 8/3: 74.4 kg
Söndag: 15/3: 73 kg

Total viktnedgång sen starten den 22/2 är alltså: 4.2 kg

Det måste jag ju vara nöjd med :)

Nu återstår ca 13 kg som ska väck innan jag når mitt mål och 8 kg innan jag når mitt delmål.
Måste fundera ut nåt bra att unna mej när jag nått mitt delmål samt mitt mål.... Den där resan kanske? :D

Kommentarer
Postat av: Cillidill

Du är skiit duktig bruden. Är väldigt avis att du klarar det. Jag själv har inte motivation.. kram kram

2009-03-15 @ 18:41:10
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Nettan

Du är så duktig måste jag säga. Ett tips jag har till dig är att ligga riktigt bakfull en helg så lovar jag till 100% att du tappar vikt snabbt...hahaha!



Sköt om er! Kram

2009-03-15 @ 18:55:40
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: LivetSomSofie

Tack, vad ni är gulliga! Behöver lite uppmuntran :)



Hm...det där med bakfull fungerar inte på mej...jag äter som en häst då, haha.



kram kram till er från Sofie

2009-03-15 @ 19:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0