Inte mycket klokare...

Efter diverse tester är jag dessvärre inte mycket klokare... För det första hade jag extremt lågt blodtryck, men det har alltid varit väldigt lågt på mej. Sen är jag väldigt stel i nacke, axlar och rygg och det kan enligt läkaren vara en anledning till yrseln. Han rådde mej därför att gå till en sjukgymnast. En annan tanke är att det är något med balansen och ev kristaller i örat och för att kunna få svar på det fick jag en remiss till öron. Men han vet ingenting säkert och därför är det bara att vänta och se...
Har blivit lite bättre och det är skönt att det går åt rätt håll i alla fall. Önskan om att läkaren skulle trycka på en knapp och yrseln försvinna gick inte i uppfyllelse! :)
Hur som helst så kunde han utesluta att det är något allvarligt och det är väldigt skönt!
Han beklagade att han tyvärr inte kan göra så mycket mer, det är bara att vänta och se. Visst...jag hade faktiskt inte förväntat mej att dom skulle kunna hjälpa mej, bara önskade att det skulle vara så.

Ringer sjukgymnasten och väntar på remissen och under tiden får jag göra det bästa av situationen.
Börjar med att lägga mej i ett varmt bad och bara slappnar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0