Jag har blivit utmanad

Min vän Chris har utmanat mej och det är faktiskt min allra första utmaning här i bloggvärlden. Jättekul :)

Utmaningen går ut på att man ska länka till den person man fått utmaningen av http://www.hanky.se/gerking

Därefter ska man berätta sju sanningar om sej själv...

  1. Jag är extremt morgontrött
  2. Jag har gjort en skönhetsoperation
  3. Jag har åkt med som kartläsare på en rallytävling
  4. Jag är väldigt mörkrädd
  5. En stor önskan är att jag ska klara av att gå ner ca 15 kg i vikt
  6. Jag har kraschat en Vespa på Cypern
  7. Det värsta jag vet är oärliga och falska människor

Efter det ska man ge vidare samma utmaning till sju personer:

  1. Anett Kimmegren Nilsson
  2. Kikki Petersson
  3. Mia Steij
  4. Sandra Danell
  5. Cecilia Graesen
  6. Mikael Svelander
  7. Augusta

Till sist är det bara att meddela att dom är utvalda!


Kommentarer
Postat av: AUGUSTA

Hej! Jag antar utmaningen men först i morgonkväll. Har jobbat idag och arbeta imorgon så jag känner mig rätt trött just nu.

Ha en trevlig kväll.

Skrivet av Augusta 2009-01-31 kl 19:47



Missnorpan svarade 31 januari 2009 klockan 19:58:

Hej hej Jag förstår dej, brukar själv vara halvdöd av trötthet när jag jobbat... Ha en riktigt trevlig kväll du med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0