Jobbe o jobbe

Sitter på jobbet lite smått fundersam... Hade skrivit 11-21, 12-22? i min almanacka och ringde därför till jobbet i går för att kolla vad jag har för passtider. Klockan 12-22 fick jag som svar. Men nu sitter jag här och kollar på mitt schema och där står det 11-21....  Antar att det här får bli mitt "dagens i-landsproblem" *skratt*
Hur som helst så har jag lite rast nu och eftersom det inte är så stor ide att lyfta på rumpan under 15 minuters rasten blir jag kvar här vid datorn och bloggar lite i stället. Felicia är hos sin pappa den här veckan och Niklas tog med sej Isabell till Örebro i dag, så i kväll är jag ensam hemma. Ska dra på mej myskläder och slänga mej i soffan och titta på någon bra film....MYS!! Fast samtidigt saknar jag min familj förstås...men i morgon träffar jag dom igen allihop, ska nämligen hämta Felicia när hon slutat skolan och så får hennes pappa hämta henne hos mej på kvällen i stället för på fritids :)  Det är så lång tid att vara ifrån sitt barn en hel vecka så då är det bra att kunna hämta dom ett par timmar iaf. Ska fundera ut nåt mysigt vi kan göra jag och Felicia...kanske ska se om brorsan är hemma...så kan vi våldgästa dom i Grebo... hehe.


Sådär ja..då var det dags att ta tag i arbetet igen...på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0