Kalkon

Idag är det städning som gäller här...vet inte om vi haft besök av ett gäng troll över natten? Sen måste jag tvätta upp mina arbetskläder så jag är redo inför veckan, ska jobba alla dagar utan onsdag! För på onsdag fyller Isabell 1 år, inte klokt vad tiden gått fort... I eftermiddag är vi bjudna till mamma och pappa på mat, kalkon blir det :) Såå himla gott det ska bli.

Satt och kikade igenom en massa kort i går och det blev både en massa skratt och några tårar. Hittade så fina kort på farmor och när jag tänker på att jag aldrig mer kommer få träffa henne känns det så konstigt, hon fanns ny NYSS!

Hittade även det här kortet på Felicia och Trulle.




I sexårs hade dom en arbetsbok med just Trulle och barnen fick turas om att ta med honom hem över en helg. Kan lova att det var höjdpunkten på läsåret :) Felicia var överlycklig när det äntligen blev hennes tur! Sen fick man skriva i Trulles bok om vad gjort under helgen och även klistra in bilder. Trulle fick bland annat följa med till IKEA, han åt jordgubbar, lekte med Felicia och hennes kompis Linn och han fick även busa lite med Isabell. Det gjordes även ett och annat bus...såklart :)

Tänk vad härligt det är att ha fina minnen att tänka tillbaka på, både roliga och sorgsna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0