Kärlekshoroskop

Läste mitt kärlekshoroskop för Februari i Aftonbladet...det där med vårkänslor och gott om romantiska stunder låter ju inte fel :)


Lejonet


Du har en härligt romantisk månad framför dig. Nu handlar det om stora känslor och viktiga steg. Inleder du ett nytt förhållande får det luft under vingarna väldigt fort. För dig som har en partner redan handlar det om att fördjupa och stärka. Det kan vara dags att planera gemensamt hem, barn, äktenskap eller något annat livsomvälvande. Det blir också gott om romantiska stunder att bara njuta av, och man kan gott säga att vårkänslorna kommer tidigt i år för din del. Det enda som kan komma i vägen för detta är jobbstress.


Bästa chansen
: Vattuman, Fisk.


Bästa stället
: På resa.


Bästa datumen
: 8-9/2


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att det kanske är för mycket begärt, men jag skulle behöva hjälp med en grej... Jag och mina vänner håller på med ett projekt, och för att hjälpa oss krävs bara att man klickar på den här länken. Det gör inte världen bättre, men jag och mina vänner blir glada =) Ha en trevlig dag!

http://fefoville.myminicity.com

Skrivet 2009-02-01 kl 13:32

2009-03-01 @ 15:36:00
Postat av: AUGUSTA

Hej! Sjutton inte har jag tagit tag i min utmaning från dig ännu. Men nu kommer jag med en utmaning till dig. Kom gärna till min blogg får du se. Trevlig kväll.

Skrivet av Augusta 2009-02-01 kl 22:54



Missnorpan svarade 1 februari 2009 klockan 23:22:

Ojdå, det är det bäst jag kikar in hos dej då :) Ha en trevlig kväll du med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0