Kristaller?

Yrseln blev än värre sent i natt och det tog ett bra tag innan jag lyckades somna. Och i morse var den fortfarande kvar...
Precis som Cilla skrev i en kommentar och funderar på om det kan vara kristaller i öronen, det funderar jag på med.
Dom nämnde på vårdcentralen att det kan vara det, men VARFÖR måste jag då vänta ända till onsdag?? Okej om dom inte hade någon tid i fredags, men kan jag inte få komma på måndag då?
Yrskalle är jag i vanliga fall, så varför spä på med yrsel också?? :)

Solen skiner och Niklas och Isabell har begett sej ut...jag vill med gå ut!! Men i stället ligger jag här i soffan och vågar inte vrida på huvudet. Önskar jag hade massor av pengar och kunde ha egen privatläkare!
Då skulle alla mina närmaste också få gå till honom och helt slippa ifrån landstinget.

Lyckligtvis köpte jag fina vita tulpaner till Niklas för ett par dagar sen och dom kan jag nu ligga och titta på. Så får jag i alla fall lite vårkänsla även om jag sitter "inspärrad".

Hoppas ni andra passar på att njuta riktigt ordentligt av solen!

Kommentarer
Postat av: Cillidill

Jo det kanske e det då! Min pappas anställda hon hade visst det, vet inte om hon fick något för det eller om han bara var hemma och det fick gå över av sig själv. Det var inget roligt för henne vet jag. Man vill inte göra så mycket då. Ligga still o blunda. Typ. Krya på dej vännen. Kram

2009-03-22 @ 08:44:26
URL: http://cillidills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0