Lämna Metrobloggen


Ligger i soffan med två täcken på mej. Snörvlar och hostar, äter Ipren och nyser. Skit förkylning!! Niklas skjutsade Felicia till skolan och tog Isabell med sej till Örebro så jag får vara lite för mej själv i dag. Isabells farmor och farfar har en ledig dag i dag och då passar det ju utmärkt att dom träffar sitt barnbarn och Niklas får jobba ifred. Har funderingar på att lämna bloggen här på Metro, men har inte bestämt än hur det blir. Filat lite på en ny blogg men det är inte så lätt...det blir inte som jag vill! Det är så mycket strul här hela tiden och det finns många konstiga "regler". Får väl se hur det blir, måste i så fall kopiera och flytta över alla mina inlägg till nya bloggen och jag vet ärligt talat inte om jag orkar det. Nu ska jag njuta av tystnaden här och läsa lite i min bok...kaffe måste jag ha också, min livsdryck :D


                                              

Kommentarer
Postat av: MALIN

Sv: tack så mycket, vad glad jag blir! :)



Jag har noterat dina önskemål, och ska försöka knåpa ihop någon fin design i morgon, så får vi se om jag lyckas. så håll utkik! :)Ha en trevlig helg så länge!



:)

Skrivet av Malin 2009-02-27 kl 12:36





Missnorpan svarade 27 februari 2009 klockan 12:58:

Hej hej Då ska jag verkligen hålla utkik, spännande!:D Hoppas du får en trevlig helg du med.

2009-03-01 @ 16:14:56
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0