Lanza - för ditt hår


Neem plant silk serum ger ungdomlig gnistrande glans och gör håret mjukt och silkeslent

Måste tipsa er om en alldeles underbar produkt från Lanza. Köpte den sist jag var hos frissan och numera känns mitt hår som silke... :) Mitt bästa köp på länge måste jag säga.

Denna otroliga formula innehåller rikligt med ytterst reparerande och naturliga glansförhöjande ingredienser, som ger en fantastisk lyster utan att tynga håret. Extraktet från det legendariska nimträdet har blandats med hyaluronsyra för att ge en sammetsmjuk känsla. Det gör att håret känns silkeslent och glänser av ungdomlig lyster.

Själv använder jag den i torrt hår innan jag plattångar det, men det är precis lika bra i fuktigt hår innan du fönar. Du fönar håret tort 55 % snabbare med Silk serum i håret.


Vill du testa hittar du den hos välsorterade frisörer eller [HÄR]


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh, den där är jättebra! Använder den varje dag till mitt hår och älskar den!

2009-03-26 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0