Ledig i dag, skönt!

Japp, sovmorgon har jag fått, om man bortser ifrån att jag var upp tidigt i morse och hjälpte Felicia att komma i ordning iför skolan. Men sen kunde jag lägga mej igen och sova ett tag :)

Känner mej lite låg just nu eftersom jag fått reda på en väldigt tråkig sak :( Kan inte skriva om det här eftersom det inte handlar om mej, utan om någon som står mej nära. Ibland önskar man att man kunde trolla bort alla orättvisor i världen och göra allt bra igen!

Vi myser just nu jag och Bellan och senare ska vi hämta Felicia i skolan. Sen ska vi åka hem till mamma och pappa i kväll eftersom jag lovat klippa pappa. Blir bjudna på mat också och det är ju aldrig fel! Tänkte även passa på att skriva inbjudningarna till Felicias födelsedagsdisco där och låna deras kopiator, det är ju nästa 30 inbjudningar och det orkar inte INTE skriva förhand....

Ta hand om er och hoppas ni alla får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0