Ledig...

Känns inte som man är ledig när man har en 1 åring hemma...
Hon far fram som en liten tornado här och välter, river, klänger....med andra ord så är hon överallt!
Och när hon inte får som hon vill slänger hon sej raklång ner, med huvudet mot golvet, och bankar, skriker och blir JÄTTEARG!!
Var kommer det humöret ifrån?? *visslar*
Hm...jooo...jag har ju visserligen ett himla temperament...även om det är få som tror det. Dom flesta upplever mej som väldigt lugn och en tjej som sällan/aldrig brusar upp...
Ni skulle bara veta! Hahaha
Hur som helst så försöker jag städa här hemma, men det går sådär. När jag plockar upp saker från golvet är Isabell strax där och river ner det igen...
När jag tar fram dammsugaren rycker hon ur sladden...och så vidare.
Tror jag får ta tag i allt här hemma en dag när jag är helt själv!


Kanske ska ta ett bad med Bellan...det tycker hon är skoj och samtidigt kan hon inte riva ner nåt :)


Kommentarer
Postat av: kikki

såg du på diagnos okänd?

2009-03-18 @ 21:05:06
URL: http://eklundens.blogg.se/
Postat av: Livet Som Sofie

Neej...antar att jag missat något...?

2009-03-18 @ 21:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0