Lek i sand

Planeringsmänniska som jag är har jag redan kikat runt efter "hink och spade" till Bellan. Joodå, jag är smärtsamt medveten om att det är lååångt kvar till sommaren...men helt plötsligt är vi där! Tiden går så fort att jag knappt hinner med...och det är faktiskt sant som det sägs, att tiden går fortare ju äldre man blir. Hur fort ska den då inte gå när jag blir gammal på "riktigt"?? Bland annat har jag spanat in den här ursöta hinken och den lika söta vattenkannan hos PIRAJJA


                       
                 
            


Måste erkänna att jag är väldigt svag för Hello Kitty...hon är bra söt den katten :D
Bilderna är lånade från PIRAJJA.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0