Lite ledsen...

är jag i dag...
I gårkväll fick jag helt plötsligt jätteont i magen. Visst, min IBS gör att jag ofta har ont, men det här var något utöver det vanliga... Så här illa har det inte varit på flera år och jag hoppades slippa fler sån "anfall".  En smärta som är nästintill ohanterbar och till det ett rejält illamående. Till slut blir det så att kroppen inte klarar mer och jag fick ett tryck över bröstet och det känns som jag knappt kan andas. Samtidigt blir jag alldeles kallsvettig och börjar kasta av mej alla kläder...
Till slut svimmade jag.
I dag har jag fortfarande ont och känner mej alldeles utpumpad, så nåt jobb blev det inte. Verkligen avskyr att vara hemma från jobbet, det känns inte alls kul :(

Mitt ljus i mörkret är studien jag är med i, hoppas så mycket att det kan ge någonting! Har fått ny tid för MR-röntgen och bokat upp flera hypnosbehandlingar. Kanske, kanske kan jag få bukt med det här snart?

Det får bli en lugn dag i dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Cillidill

Hej det där lät inte direkt något kul att ha, som sagt hoppas du får bukt på det vännen. Det är aldrig kul att ha ont. Själv har jag gallstensanfall ibland o det e inte så vidare värst det heller. Kramar från cilla

2009-03-15 @ 18:35:42
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: LivetSomSofie

Nej, det är aldrig skoj att vara sjuk :(

Men det finns alltid dom som har det värre...

Tänk om dom kunde hitta ett universal botemedel mot all världens sjukdomar??! :)



Kram från Sofie

2009-03-15 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0