Liten sjukling

Felicia klagade på huvudvärk när hon vaknade i dag. Hon kom och kröp ner bredvid mej i sängen och jag tyckte hon kändes så himla varm... Fram med tempen och visst hade hon feber, 39.3 grader.
Nu ligger hon nerbäddad i soffan och tittar på barnkanalen. Blir väl lite skojiga lådan i dag då, om hon orkar.

Vi som skulle åkt till gammelfarfar i dag, typiskt! Jag får se om jag kan komma iväg dit själv en sväng...

Niklas ska åka iväg till affären strax och köpa frukost och eftersom Felicia är sjuk får hon välja precis vad hon vill ha.
Får väl se vad hon väljer :)
Jag själv känner för nåt riktigt gott...äter alltid mörkt bröd numera och är duktig, men i dag känner jag för vitt bröd.
Kanske en baguett med skinka, ost, paprika och gurka...och ägg! Och naturligtvis kaffe!

God morgon till er allihop, hoppas ni får en riktigt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Cillidill

Tjenare på dej med vännen. Klart att jag prenomenerar på dej :-) Det har jag gjort ett bra tag. E ju lite lättare att hänga med på när du skriver.. Ja ibland får man va lite tjurig det tycker jag, man kan inte va glad jämt. Ha en fin helg! Kram kram

2009-03-27 @ 08:28:46
URL: http://cillidills.blogg.se/?tmp=31000559

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0