Lördag

Meningen var att vi skulle ta med barnen till invigningen av nya Coop butiken här i Linköping...
Men eftersom det var låååång kö för att komma in och dom just när vi kom släppte dom inte ens in fler för tillfället valde vi att låta bli! Inte sjutton köar jag för att komma in i en matbutik... Visst hade det varit skoj för barnen med godisregn, clowner popcorn och karusell...men det kommer fler gånger.

I stället åkte vi en tur till Tornby och handlade mat och lite annat till kaninen och handlade det vi behövde på Maxi. Sen bar det iväg till mamma och pappa för att lämna av Isabell. Vi andre tre skulle nämligen bowla! Första omgången vann jag!!! Viktigt det där, haha. Men andra vet jag inte vad som hände...Niklas vann stort! Fast det var skoj och Felicia var jätteduktig. Dessutom smällde hon i sej en helt påse lördagsgodis under tiden, bara det är ju värt en applåd...

I morgon börjar jag jobba klockan 08.00 så det blir tidigt isäng i kväll, men Melodifestivalen hinns med först! Måste ju se vad för spektakel vi ska skicka iväg i år??!

Nu håller jag på med maten, fläskfilégryta...blir nog jättegott. Blir ett lite osammanhängande inlägg känner jag, men det får ni ta. Ni vill väl inte att vi ska äta bränd fläskfilé? :)

Ha nu en riktigt mysig lördagskväll alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0