Lyckad 1 års-dag--

Så var lillpluttans allra första födelsedag snart slut...måste säga att det varit en jättebra dag! Naturligtvis fick hon ett paket på morgonen, det hör liksom till. Tyvärr får ni inte se kort från det eftersom Felicia inte hunnit klä på sej än :)

Barnen och jag for runt på stan i dag för att fixa fika tills gästerna kom och det blev munkar från Munk o Muffin och en prinsesstårta från Gyllen.


 



Vi sjöng såklart även för födelsedagsbarnet och hon fick hjälp av storasyster att blåsa ut ljuset. Ballonger är ett måste, så det fanns med.



Stolt storasyster



I present fick hon bla pengar, böcker, en bebismicrofon en sköldpadda som man lägger "klossar" i och då kommer det olika ljud och ett bollhav. Bollhavet får ni se mer av en annan dag :)

Så här glad blev Bellan för sköldpaddan :)




Till sist en jättfin bild på Isabell och morfar Dennis. Och tilläggas bör att han är världens bästa pappa och morfar! Världens bästa mamma och mormor (Bitten) vågar jag inte lägga ut nåt kort på, då flår hon mej levande, haha.

 


Nu sover Bellan och Felicia har åkt till sin pappa och jag ska strax sova jag med.

Hoppas ni alla har och har haft en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

äs gärna mitt inlägg om vikt & storleksfixering: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7408208

Skrivet av Caroline 2009-02-18 kl 22:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0