Lyxproblem...hjälp mej...

Nu har jag ett sånt där riktigt I-lands problem igen! Sedan Juni förra året är jag prenumerant på Miljonlotteriet och får skraplotter hem i brevlådan en gång i månaden. Jag har hittills aldrig vunnit någon storvinst (men hoppas, hoppas) däremot har jag vunnit en massa småvinster som jag låtit vara kvar på vinstkontot. Kollade runt lite vad jag kan välja på och måste säga att jag är väldigt sugen på att plocka ut nåt nu :) Jag kan ju vänta tills pengarna vuxit ännu mer, men jaa...vet inte hur jag ska göra? Här är i alla fall fyra saker jag funderar på...men får ju bara välja en...


Med andra ord: Veliga Sofie behöver hjälp, haha!



Lägg märke till att skålen mamma fick i present finns med att välja på, jag vill ju faktiskt ha en sån... Åhhh...varför ska jag vara så himla velig jämt?!


Kommentarer
Postat av: NETTAN

Det är solklart att du ska ta Kosta Boda skålen!!!



Du skrev själv... Jag fullkomligt älskar den, men är för snål för att unna mej en själv..iaf just nu....på din mammas födelsedag. Så ta chansen :)

Tycker själv den är urtjusig!



Kramar

Skrivet av Nettan 2009-01-20 kl 09:27



Missnorpan svarade 20 januari 2009 klockan 11:23:

Jaa, du har ju så rätt! Finns bara ett problemmoln på min himmel & det är att sambon inte tycker jag ska ta den... Han tycker vi redan har för många skålar (han förstår inte att man inte KAN få för många skålar) :P Fast det är ju mina vinstpengar å andra sidan... :)

2009-03-01 @ 15:16:33
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: Morbror

Klart som korvspad Sofie.........du behöver STEGRÄKNAREN...........motion är vad du behöver för att orka med allt du håller på med .......ut och gå.........ta med dig Bellan och Flisan och nicke...............

Skrivet av Morbror 2009-01-20 kl 18:50



Missnorpan svarade 20 januari 2009 klockan 19:06:

Nu låter du som Niklas...haha. Jaaa, jag måste ha mer motion, det är helt sant...Mitt hjärta säger: ta skålen, min hjärna säger: ta stegräknaren och mitt ha begär säger: varför kan jag inte få allihop?? :)

Kramar

Skrivet av Nettan 2009-01-20 kl 09:27



Missnorpan svarade 20 januari 2009 klockan 11:23:

Jaa, du har ju så rätt! Finns bara ett problemmoln på min himmel & det är att sambon inte tycker jag ska ta den... Han tycker vi redan har för många skålar (han förstår inte att man inte KAN få för många skålar) :P Fast det är ju mina vinstpengar å andra sidan... :)

2009-03-01 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0