Mammalivets baksida

Finns det nån sån? Hm...det skulle i så fall vara att vakna klockan 07.00 av en skrikande Isabell... Inte nåt särskilt med det kanske, men när jag sträcker mej över sängkanten för att ta upp henne känner jag lukten! Inget speciellt med det heller, bara att byta blöjja... Eller hur??! Bajs överallt! Av med t-shirten hon sov i, av med den ybertunga blöjjan, in med Bellan i duschen... Behöver jag tillägga att hon var måttligt road över att slängas in i en dusch helt yrvaken? Gallskrik! Efteråt värmde vi oss en liten stund i min säng och sen blev det till att slita ur alla hennes sängkläder, dom ligger numera i tvättmaskinen...

Mammalivets goda däremot har jag nu, Bellan ligger bredvid mej här i soffan och myser :)

Godmorgon på er förresten

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahaha...låter som en härlig start på dagen :-)

2009-03-03 @ 10:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0