Man ska inte ropa Hej

Var på bra humör i morse och solens värmande strålar gjorde ju inte saken sämre! Kände mej lite hänging i går kväll men efter ett par panodil och lite sömn var det som bortfluget när jag vaknade. Ända till jag jobbat ett par timmar vill säga :( Strax efter min kvartsrast vid elvahugget började jag frysa nåt förskräckligt och huvudet kändes tungt...sen smög sej huvudvärken på och nu har jag ont i hela kroppen. Levde på panodil på jobbet och satt inlindad i en stor filt. Vid 16.00 orkade jag inte mer utan gick hem, två timmar till kändes som en hel evighet! Som tur är var vi full bemanning och det var rätt lugnt, så det var ingen fara alls och jag orkar knappt sitta upp nu så jag gjorde helt rätt i att gå hem. Vill ju inte gärna smitta mina arbetskamrater med nåt skit heller :(

Bellan har även hon feber och är rätt hängig...trist med bakterier, bläää!


Har bara en sak att säga just nu!


Hejdå dumma Feber, du är inte välkommen här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0