Marieberg

Jaa, vad köpte jag där egentligen? Jag och barnen var ju på Mariebergs köpcentrum strax efter nyåret och shoppade loss lite. Jag handlade en del produkter från Lancome till mej själv...föga oväntat va? Det är mitt absoluta favoritmärkte helt klart! Huden blir så härligt mjuk och len och så luktar man gott oxå :) Bellan fick ett par nya skor och så hittade jag den här söta kjolen och strumpbyxorna till henne på rean.




 

Felicia köpte lite grejjer till sin pyssellåda, den som bara tas fram när hon är sjuk eller när det är extremt dåligt väder och man inte kan vara ute och leka.


I kväll har vi tagit det allmänt lugnt här hemma. Jag har inte mått toppen efter att i går ätit hallonsylt med bäst före datum i juli 2008... Väldigt dumt gjort, jag vet, men upptäckte det inte förrens mina pannkakor var slut :( Felicia åt av samma sylt men klarade sej utan magont som tur är! Bellan fick fruktpuré till sina pannkakor och Niklas åt en annan sylt så det var bara jag och min känsliga mage som drabbades. Nu ska jag försöka slå sambon i Alfapet...vi brukar spela det och blir alltid lika sur när det går dåligt, haha.

Sov så gott alla där ute när ni nu går och lägger er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0