Meeen dåååå!

Lägenheten vi skulle titta på i dag har någon annan fått...utan att vi ens fick titta på den :(
Känns rätt tröstlöst just nu måste jag säga...får väl sy ihop 10 tält och ställa upp i skogen...så blir vi grannar med Skogsmulle :)

Sitter just nu och försöker lugna ner mej  efter lite turbulens här hemma! Niklas är i Örebro och jag fick naturligtvis jätteont i magen, just i dag! Fixade inte att hämta Felicia i skolan, så pappa gjorde det efter att han slutat jobba. Så långt allt frid och fröjd...
Men så säger Felicia att hon ju ska på kalas i dag klockan 17.00. VA??? Fasen...det har jag ju helt glömt bort!! Inte ens köpt paket eftersom vi fick reda på kalaset så sent (Felicia var sjuk när dom fick inbjudningen) och jag jobbat onsdag och torsdag...
Fick ringa pappa igen och han fick komma tillbaka, så nu har dom åkt iväg till Fenomenmagasinet och hon blir bara ca 20 min försenad... Och vad har hon med till Melker i present? Joo...vi hittade en liten fin låda och i den la vi ner 100 kr, så får han köpa vad han vill. Bättre än inget i alla fall!

Jag kan helt enkelt inte jobba, då faller allt ihop som ett dåligt korthus...

Jaja, det ordnade sej ju till slut i alla fall! Ska köpa hem lite olika paket som passar bra till kalas, då behöver det inte bli panik!
Får se fram emot i morgon då vi ska bowla i stället, förhoppningsvis har Niklas en dålig dag, så jag får vinna...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0