Min soffa!

Åhhh...gud vad skön den är! Bara gosa ner sej och slänga upp datorn i knät och inte bry sej om nånting annat. Nu är det jag och datorn som dejtar och ingenting kan skilja oss åt :)


Har farit runt som ett skållat troll hela dagen, först skickade jag iväg Felicia till skolan, när sen Niklas äntligen kom hem åkte jag iväg till mamma för att jobba där i dag. Sen vid halv elva åkte jag hem igen och hämtade upp Bellan, Niklas tog egen bil och så åkte vi iväg till Gamla Linköping för fotograferingen. Hon var SÅ duktig lilla Bellis...då blev mamma väldigt stolt :) Sen tog jag en snabbis in på Cloetta boden och shoppade godiset till fredagens disco. Så vinkade vi av Niklas som skulle vidare till Örebro och jag tog med mej Bellan till mamma för att fortsätta hjälpa henne. Klockan halv två for jag iväg igen, denna gången för att hämta Felicia i skolan! Sen hem till mamma och lämna av barnen och så iväg igen till ICA för att handla åt mamma...och sen till Lasses Livs eftersom hon även ville ha semlor...det är ju tisdag gud be vars...haha. Och så tillbaka till mamsen för att hjälpa igen och laga mat tills pappa skulle komma hem från jobbet. Jahaja...efter mat och fika tog jag med mej mina små troll hem och efter att ha fått i alla fall den stora i säng och Niklas kommit hem och tagit över den lilla har jag kraschat i soffan. Där är jag nu :)

Så nu är det "min" stund och INGENTING kan störa mej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0