Morgonmys

Niklas kom hem sent i går kväll efter att ha varit i Örebro sedan i tisdags och tidigt i morse åkte han iväg igen. Felicia är i skolan, så jag och Bellan är själva. Varje torsdag går dom till skogen med klassen och i dag ville Felicia ha med sej varm choklad och skorpor, så det fixade jag iordning i morse, hoppas dom fick det mysigt :) Sen gick jag och Bellan och lade oss i soffan och sov någon timme, så mysigt! Sen har vi bara varit, hon och jag. Inte gjort nåt nyttigt eller vettig alls utan bara myst och det är så skönt! Snart är det dags att ta tag i alla "måsten" inför dagen och när det är klart funderar jag på att åka iväg och kika i några affärer. Dels har jag lovat mamma och köpa lite nya blommor åt henne (hon har fortfarande kvar Julstjärnor i köksfönstret), kan förstå att hon tröttnat på dom vid det här laget. Sen tänkte jag fortsätta med skivorna till Felicias disco, inbjudningarna är ju klara och utdelade :)

Nähä...nu ska jag lyssna på Angel in the night med Basshunter för säkert 20e gången i dag...Bellan blir galen så fort den slutar och flinar så alla tänder syns när jag sätter igång den igen....

Vi ses kanske senare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0