Morr!

Gaah...jag är slut som artist! Har inte sovit en blund i natt och är så trött att jag mår illa. Jag och Niklas satt uppe liiiite för länge och helt plötsligt hör jag en liten flicka som snyftar. Felicia måste ha drömt och hon var så ledsen stackarn :(
Låg hos henne en stund och pratade och myste och så fick hon lyssna lite på musik för att det skulle gå lättare att somna om. Men precis när jag själv tänkte krypa ner i sängen och har släckt lampan hörs ett MAMMAAAA! Upp igen och in till Felicia. Hon hade inte somnat än och blev rädd när det blev alldeles mörkt... Eftersom hon var så ledsen fick hon sova inne hos oss vilket medförde att jag inte kunde somna. Tre i samma säng är ingen hit! Gick upp och satte mej vid datorn en stund, provade att somna i Felicias säng, satt vid datorn en stund igen, testade att sova på soffan... Vid 04.00 insåg jag att det inte var någon ide att sova, risken var för stor att jag inte skulle vakna i tid för att köra Felicia till skolan. Så nu sitter jag här och känner mej sjuk av trötthet och sover jag nu kommer jag inte kunna somna i kväll...
Får väl göra det bästa av situationen och tänka positivt, jag kunde ju befunnit mej i Gasa i stället och då är det fasen så mkt bättre att sitta här och vara trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0