Mysdag inbokad



 

Sådär, nu har jag äntligen fått tummen ur och bokat in mej och Felicia på P.A.U.S! Jag fick ju ett presentkort när jag fyllde 30 av ett par vänner och när Felicia såg det blev hon så avundssjuk...hon undrade varför bara vuxna får "ta hand om sej" och göra "måbra saker"? Och som vanligt så har hon så rätt min kloka lilla flicka, varför ska det vara så? Vi kikade runt lite på hemsidan och hon kom fram till att en massage skulle vara skönt :) Ringde då till P.A.U.S för att fråga hur dom ställde sej till att hon bara är 8 år, men det var inga problem, barn mår ju också bra av massage.


Så här är vad jag har bokat: Felicia:


Avslappningsmassage

En mjukare och mer avslappnande form av den klassiska massagen. Avslappningsmassagen är inte lika djupgående muskulärt som den klassiska. För dej som vill ha en mjukare och lugnare behandling.


Sofie:


Klassisk ansiktsbehandling

Rengöring, peeling, ånga med djuprengöring, lymfdränerande massage med aromaoljor. Avslutningsvis mask, serum & creme.

Ska bli så mysigt att göra detta tillsammans och vi har tider precis efter varandra så vi kan göra sällskap. Vet att Felicia vill få naglarna målade med...men det känns som att jag kan göra det själv i stället för att betala 150 spänn!


Nu är det städning som gäller här och i kväll ska jag och Isabell till mamma och pappa och äta Paltbröd! Vet att det inte är många som gillar det, men jag tycker det är jättegott och så får jag i mej lite järn på köpet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0