Mysigt värre

Så har man gjort ännu en dag på jobbet och jag är lika trött som vanligt, *skratt* Man kan nästan tro att jag börjar bli gammal... :)

Har mått jättekonstigt hela dagen och trodde flera gånger att jag skulle behöva gå hem från jobbet, men jag klarade dagen! Illamående, frossa och lite ont i magen till och från ända sedan åtta i morse... Nu mår jag mycket bättre och kan inte göra nåt annat än skylla på min IBS. När jag kom innanför dörren möttes jag av en underbar lukt och sambon stog vid spisen, fläskfilé får jag minsann, inte helt fel :)

Svängde även förbi ICA affären på hemvägen och hämtade upp ett paket till mej själv, har nämligen skickat efter lite kläder...återstår att se om nånting passar, men det hoppas jag!

Nu är det Bellan-mys som står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0