Mysmiddag

Egentligen var det tänkt att barnen skulle sova hos mina föräldrar i natt och jag och Niklas skulle äta på restaurang. Men med tanke på hur dom senaste dagarna varit och vad som hänt är vi hemma i stället. Felicia är jättetrött och jag är mentalt slutkörd...Behöver vara hemma och bara ta det lite lugnt faktiskt! Niklas var iväg en sväng till Örebro i dag och på hemvägen köpte han med sej mat och håller på att laga en riktig Alla hjärtans dag middag till oss. Oxfile och räkor har jag skymtat bland annat...MUMS! Dagen till ära tänkte jag bjussa lite på mej själv...man måste göra det ibland, hehe.

Här är ett underbart HEMSKT kort på mej från min kusin Jennie och hennes man Marcus 30 årsfest/bröllopsfest...Framåt småtimmarna kom det helt plötsligt fram en massa peruker och då måste man ju prova! Ser typ 15 år äldre ut...men vad sjutton det bjussar jag som sagt på :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0