Natti, natti på er därute...

Har fortfarande inte kommit isäng fastän jag är så trött att ögonen blöder (känns det som i alla fall). Tankarna maler runt i huvudet och jag har svårt att komma till ro :( Men så kom ett litet meddelande med en fin innebörd och genast känns allt lite bättre, tänk vad lite det krävs. Tänk om alla kunde ta till sej det och sluta vara så himla egoistiska och ge lite mer av sej själva i stället för att bara ta...vad mycket lättare livet skulle vara då!

Nu måste jag faktiskt sova, ska iväg till sjukhuset i morgon förmiddag. Minns ni att jag skrev om studien gällande IBS? I dag blev jag uppringd av Marie på sjukhuset som undrade om jag kunde komma på en första intervju i morgon och det kan jag såklart! Vet inte än om jag platsar i studien, men jag hoppas...vill ju så gärna!

Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0