Ni missar väl inte...

Att det är Fettisdagen i dag?


Själv älskar jag semlor, skulle kunna äta hur många som helst! Men i dag blir det ingen för min del! Tänker hålla fast vid min diet och får nöja mej med att glädjas åt att se andra frossa...*morr*

Nu på morgonen har jag varit iväg och köpt 3 st semlor...en till Niklas och så varsin till mamma och pappa. Som jag skrivit förut är semlorna på Lasses Livs dom absolut godaste och där brukar det vara kaos på just  fettisdagen. Förra året var det sån himla kö att jag helt enkelt struntade i att handla... Så i dag öppnade dom klockan 06.00 i stället för 09.00 som dom gör i vanliga fall och jag var snabbt på plats, haha. Kan väl bara konstatera att det är fler än jag som älskar semlor :D


              

Kommentarer
Postat av: BM

Ska snart äta semlan som du kom med idag. Mmmmm

det ska bli jättegott.

Skrivet av BM 401 2009-02-24 kl 18:39



Missnorpan svarade 24 februari 2009 klockan 19:19:

Hoppas den smakar bra, här blir det fruktsallad i stället men det är gott det med :)

2009-03-01 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0