Nu har den kommit!



 

Kommer ni ihåg att jag hade lite svårt att bestämma mej för vad jag skulle beställa från Miljonlotteriet? Det fick bli stegräknaren och i dag kom den med posten. Kanontajming nu när jag håller på och starta upp mitt nya sundare liv :D Och eftersom jag vann lite på senaste lotterna kan jag beställa ännu fler saker nu, inte mej emot

För övrigt har jag fått 38,5 i feber nu och är om möjligt ännu mer snorig...kul att jag fick vara frisk ett par dagar emellan i alla fall! *morr*

Hade velat ta en promenad med mina kusiner Jennie och Therese i kväll, men det får jag skippa nu.... Hoppas åtminstonde att jag orkar med morgondagen, vi ska ju ut och bowla då!! Felicia skulle bli så besviken om det inte blir nåt och förmodligen Jennica och Tove också eftersom dom ska med.

Ska dricka lite värmande te nu och vila mej ordentligt. Och så tänker jag tända upp ordentligt med ljus här...för både värmen och mysighetens skull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0