Ny dag, nya tag

Har bestämt mej för att strunta i folk som inte kan bete sej normalt! I dag är en ny dag med nya möjligheter och jag tänker ha en BRA dag! :)


Felicia fick åka med en klasskompis till skolan i dag och jag tog mej tid att sätta mej vid datorn ett par minuter. Jag har redan packat en stor väska med kläder till Isabell, vi ska nämligen iväg och fota henne i dag och det ska bli så roligt. Tror det blir svart/vita kort...har inte riktigt bestämt mej än... Felicias "bebiskort" är svart/vita och jag tycker nog ändå att det är finast. Fast först ska jag åka hem till mamma och hjälpa henne. Hennes assistenter har lyckats bli sjuka samtidigt, så då får jag hoppa in. Är ju inte helt fel att få tillbringa en hel dag med mamma :) Väntar bara på att Niklas ska komma hem, han var ABSOLUT tvungen att boka in en bilbesikting klockan 07.00 i Norrköping...karlar!!!

Sen får mamma vara själv en stund medans vi åker iväg till fotografen, men sen ska jag vara kvar där tills pappa kommer hem. Med undantag av en stund när jag måste hämta Felicia i skolan då förstås.


Jaaa...det är min dag det, nåt annat lär inte hinnas med. Men en BRA dag, det ska jag se till att få, så det så :)


Kommentarer
Postat av: KIKKI

Hallå! Hur är det med din mamma? Tråkigt när dom blir sjuka samtidigt men tur att du har möjlighet att hjälpa till! Min svärfar har ju fått diagnosen ALS och det är inget kul. Det går ganska fort... Blä för sjukdomar! Hoppas det är bra med dig och familjen och skaka av dig alla tråkiga människor!

Skrivet av Kikki 2009-02-11 kl 09:19



Missnorpan svarade 11 februari 2009 klockan 10:34:

Hej! Det går lite upp och ner med mamma, ms är ju en lurig sjukdom... Dock är hon så gott som jämt på bra humör och väldigt positiv och det kommer hon långt på :) Vad trist med din svärfar, precis som du sa, Blä för sjukdomar!! Kram

2009-03-01 @ 15:49:02
URL: http://eklundens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0