OBS!!!

Måste göra ett förtydligande!! Vad gäller annonsen "Hur gammal blir du?" Ett test man kan göra på levlangre.se, så är det INTE min annons. Den tillhör Blogg.se och jag kan alltså inte ta bort den. OM du vill göra testet vill jag göra dej uppmärksam på att det kostar pengar, närmare bestämt 249 kronor. Det är VÄLDIGT lätt att missa att testet faktiskt kostar pengar och en av mina vänner har tyvärr redan fått betala för detta test.

Det är synd att en annons framstår som gratis och att man ska behöva leta sej till att det kostar pengar. Men som jag skrev kan jag inte ta bort den eftersom det inte är jag som lagt ut den. Hoppas det inte är fler som råkat göra testet!

// Sofie

Kommentarer
Postat av: Nettan

Känner igen mig här :)

2009-03-15 @ 18:57:12
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: LivetSomSofie

Jag vet...är verkligen ledsen för det :(

Bara hoppas på att ingen mer råkar ut för det...



Kram!

2009-03-15 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0