Övernaturligt

Döden...ett ämne som både skrämmer och fascinerar. Vad tror du händer efter döden? Jag är inte riktigt säker på vad jag ska tro men hoppas verkligen att NÅGONTING händer, nåt BRA så klart. Visst vore det väl trist om allt bara tog slut?!

Jag vill tipsa er om en bra sida som heter Spökwebben. Där kan du resa en gravsten över någon du mist, titta på direktsänd spökkamera från Willard Library, läsa spökberättelser, ställa frågor till Maria "EeWee" R (Medium/paranormal rådgivare) i frågespalten och en del annat.


Ett annat tips för dej som är intresserad är att titta in på Övernaturligt i Fokus som även den är en bra sida.


   

Kommentarer
Postat av: Industrial Wraith Queen

Det spelar ingen större roll vad som händer efter döden, det kommer hända vad jag än gör :S

Skrivet av Industrial Wraith Queen 2009-01-25 kl 14:33



Missnorpan svarade 25 januari 2009 klockan 14:49:

Hehe det är så sant, så sant. Men visst känns det trevligare att tänka sej ett "paradis" efter detta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0