Paolo Roberto

Eftersom jag inte är någon "gym människa" egentligen och sällan kommer iväg på någon promenad så har jag skaffat mej Paolo Robertos bok: Träna en kvart om dagen. Har hört flera som gillar boken och tycker den är bra, så jag har höga förväntningar! Återstår väl att se vad jag får ut av den, men jag hoppas och tror att det blir bra, en kvart om dagen borde väl tom jag få till!




 

Det var väl det jag unnade mej själv i dag... Annars har vi köpt en massa saker till brorsans lägenhet! Bland annat Tv-bänk, soffbord, matta till vardagsrummet, blomkrukor och blommor, ljushållare och ljus, dörrmatta, ett fruktfat, en hylla till badrummet och gardiner till kök och vardagsrum...pust...tror jag fick med det mesta i alla fall :) Riktigt fint börjar det bli och jag tror Patrik är mer än nöjd :)


Nu ska här mysas lite med sambon, vi har ju knappt setts dom senaste dagarna. Lite räkor, baguette, vitlöksost och så ska vi unna oss en flaska vitt eftersom vi är lediga i morgon båda två.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla, det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0